You GOT It inschrijven

Wil jij ook dat je kind geniet van bijles ...

... waar plezier en zelfvertrouwen zorgen voor groei?

Tijdens de lessen van You GOT It wordt er op een leuke, verfrissende manier gewerkt aan de betreffende problematiek van je kind. We gebruiken verschillende werkvormen en spelletjes, waardoor de lessen nooit saai zullen zijn. Plezier en zelfvertrouwen staan centraal. Of het nu online of fysieke lessen zijn, individueel of in een klein groepje, het doel is dat je kind zelfverzekerd en blij uit de les komt en deze gevoelens mee neemt naar school.
We nemen regelmatig contact op met school, zodat er een goede samenwerking ontstaat tussen jou als ouder, school en bijles, waarin je kind centraal staat.

Wil jij ook dat je kind bijles krijgt van gecertificeerde studenten, waarin plezier en het krijgen van zelfvertrouwen voorop staat?
Schrijf je kind dan nu in!

Vul het inschrijfformulier nu in!

[gravityforms id="2" title="false"]